.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 شمال نيوز-ساري وطنم است و هر آنچه در توان دارم خدمتگذار شهروندان ساروي خواهم بود./ 5 سال حضورم در شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم .... خدمتگزار شهروندان ساروي هستم
شمال نيوز-ساري وطنم است و هر آنچه در توان دارم خدمتگذار شهروندان ساروي خواهم بود./ 5 سال حضورم در شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم ....(ادامه)
گريه‌های مايلی‌كهن در مصاحبه مطبوعاتی
(ادامه)
افزايش 1500 ماشين نشاكار در گيلان
(ادامه)
توصيه‌هاي عجيب مظلومي به بازيكنان استقلال
(ادامه)
حمايتهاي جديد از كشاورزان
(ادامه)
اسامي 114شركت دولتي منتقل شده از تهران
(ادامه)
3 بازيكن مازندراني در تيم ملي فوتبال
(ادامه)
حاشيه های کامل ديدار استقلال و تراكتورسازي
(ادامه)
حواشي جالب توجه سفر اخير احمدي‌نژاد
(ادامه)
حاشیه های توقف برنامه های دو مجری مشهور
(ادامه)
در اين جلسه كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد و با حضور اعضاي هيئت وزيران در محل استانداري مازندران در شهر ساري به مدت بيش از چهار ساعت برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان مازندران به تصويب رسيد كه اهم اين مصوبه‌ها ... ‏200 ‏مصوبه براي توسعه و آباداني استان مازندران
در اين جلسه كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد و با حضور اعضاي هيئت وزيران در محل استانداري مازندران در شهر ساري به مدت بيش از چهار ساعت برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان مازندران به تصويب رسيد كه اهم اين مصوبه‌ها ...(ادامه)
نادر دست‌نشان با تيم پگاه وداع كرد
(ادامه)
توصيه هاي فني براي شاليكاري در خشكسالي
(ادامه)
عملكرد بورس منطقه اي مازندران در هفته گذشته
علي جعفري مدیر بورس منطقه ای مازندران در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری گفت:داد وستد حدود 63 ميليون و 665 هزار سهم به مبلغ 73 ميليارد و 316 ميليون ريال توسط 733 نفر كه نسبت به هفته قبل 546 درصد افزايش را نشان مي دهد.در اين ميان 93 درصدمربوط به خريد و 7 درصد مربوط به فروش. ميانگين ارزش معاملات روزانه به 3 ميليارد و 688 ميليون ريال رسيده است. 14 نفر با مراجعه به تالار و دريافت كد معاملاتي به جرگه سهامداران استان پيوستند .(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.